9 Aralık 2011 Cuma

farmasi ışıltılı pudra memnumum


merhaba fotoraf makinem yok o nedenle bu şekilde size yayımlayabiliyorum ama renkler elimdeki ürünle aynı
farmasiyi kullanmaya yeni başladım
elimde soldan ikinci pembe olarak geçen pudrası var ürün süper kokuyor çikolata gibi
hafif ışıltılı öyle disko topu gibi olmuyorsunuz
yanlız ben pembe renk veriri diye aldım ama bronzumsu pembemsi bir renk çıktı ortaya ama beyaz tenliyim pembe allıktan daha hoş durduğunu gördüm
şimdi en soldakini almak istiyorum
fiyatı gayet uygun
gramajıda büyük
tavsiye ederim





Farmasi Işıltılı Pudra 14 Gr 
Ürün Kodu: 12049      FP : 12
Birbiri ile uyumlu 4 renkten oluşan bu pudra ışıltı ve parlaklık verme amacı ile tüm yüze ister tek başına, ister normal pudra ile veya fondöten üzerine uygulanması sonucunda ışıltılı, mükemmel bir görünüm sağlanır. Gün içerisinde istenildiği an makyajınızın üzerine uygulayarak canlı bir görünüm sağlayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...