17 Aralık 2011 Cumartesi

pantene doğal sentez serisi




mrb cicilerim
saçlarım boyalardan ve kendisininde kuru ve cansız olmasından dolayı epey yıpranmıştı.dökülme yaşıyordum sertti
sentez serisini çok duydum ve şampuanı saç kremini ve yıkadıktan sonra koruyucu serumu aldım devamlı kullandım büyük boy bitmek üzere 2 ay oldu kullanalı hergün yıkarım saçımı
farkı gördüm dökülmeler kesildi. yumuşaklar ve canlılar
kısacası memnun kaldım.maskesinide almayı düşünüyorum
bide gliss siyah seriyi deneyeceğim
onunla ilgili düşüncelerimide kullanınca yazacağım







2 yorum:

  1. bu seriyi çok okudum ama saçımı yağlandırır belki diye vazgeçtim..Yağlı saça pek uygun değil çünkü :S

    YanıtlaSil
  2. olabilir cnm her ürün herkese uygun olmuyor ama denemeden bilinmiyor işte benim zaten saçım kuru bana iyi geldi en çok fark dökülme kesildi bide yumuşadılar zaten hergün yıkanmazsam rahat edemiyorum yağlanma oluşacak olsa bile oluşamıyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...