19 Aralık 2011 Pazartesi

SELÜLİTİN Mİ VAR GEL KARDEŞŞ :)

MRB CİCİLER
EVET NE YAZIKKİ VAR BENDE YILLARDIRRR UĞRAŞIYORUM BİDE DOĞUM KİLO AL VER DERKEN ZATEN OLAN ÇATLAK VE SELÜLİTLER YİNE HORTLADI.
BİRÇK KREM KULLANDIM
SABUN KYULLANDIM
SAUNA TERMAL ŞORT KULLANDIM.
SİZE DENEYİMLERİMİ YAZAYIM




1-ORİFLAME Perfect Body - Yoğun Bakım Anti-Selülit Gece Ampulleri


14 GÜNLÜK BAKIM


Anti-Dimple Kompleks ile 14 gece sonunda selülit görünümünü hafifletici bakım ampulü. Her bir ampul aynı etkiye sahip düzgünleştirici serum içerir. 14 x 10 ml. 0 ml


14 GÜN BOYUNCA HER GECE YATMADAN ÖNCE 1 AMPÜL İKİ BACAĞINIZA MASAJ YAPARAK SÜRÜYOSUNUZ KURUYOR 1 DK İÇİNDE ZATEN VE YATIYORSUNUZ.
BEN BU ÜRÜNDEN 2 PAKET KULLANDIM VE FAYDA GÖRDÜM


Perfect Body - Yoğun Bakım Anti-Selülit Gece Ampulleri

Perfect Body Active Lipo Scrub


ARINDIRICI

YIKANIRKEN SELÜLİTLİ BÖLGELERE MASAJ YAPIN VE DURULAYIN
ETKİSİNİ O ANDA HİSSETTİRİYOR PÜRÜZSÜZLEŞTİRİYOR







Perfect Body Active Lipo Scrub

Perfect Body Anti-Selülit Arındırıcı 

Özel formüle edilmiş arındırıcı, cildinizi selülite karşı etkili bakıma hazırlar. Uygulama sonrası cildinize ipeksi bir pürüzsüzlük verir. Zencefil kökleri problemli bölgelerde cildi canlandırmaya yardımcı olur. Hafif, hoş kokuludur. 200  ml.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...