20 Ocak 2012 Cuma

anne izliyicilerim



mrb 1 yaşına kadar bebeği olan anne izliyicilerim
elimde şu yukardakine benzeyen ama tabi kullanılmış bir yürüteç var benim bebeğim artık kullanmıyor 50 tl ye almıştım
eğer isterseniz ücretsiz kargo sizden olmak  üzere ihtiyacı olan birine vermek isterim
elf_ahmt@hotmail.comdan ulaşın hala sağlam ve kullanılabilir yıkanıyor 1 kere yıkadım tertemiz oldu alınca sizde bir yıkar kullanırsınız dandik mal değil boşa gitsin istemiyorum
bebeğin böyle çok monttur kıyafettir baya kullanılmadan kalan şeyi var
zaman zaman resimleyip koyucam
he yürüteç pilli ışıklı ses çıkartıyor yanlarında öyle fır dönerler var
ve bu yeşil renkte yani bunun bi değişik versiyonu
pttden yollarsak baya kargoda en çok 10 tl gelir yada kargo şubesinden alırsanızda 10 tl gelir hallederiz ama beni oyalamayan biri mesaj atsın tamamen yardım için yapıyorum ürünü almayıp kargoyu geri yollayan veya saçma sapan işler için oyalayanlar mesaj atmasın lütfen
sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...