12 Ocak 2012 Perşembe

bunu bilen söylesin

arkadaşlar bu kimdir nedir yaaa süper renkler bayıldım
blogda güzel kız güzel makyajlar yapmmış hee
primal grenn rengi :))) nerden buluruz acep bunu yaa







http://www.sirvinya.com alıntıdır

2 yorum:

  1. sleek markası yurtdışında var canım maalesef ülkemizde hiçbişey olmadığı gibi bu da yok almak da yasak :(

    YanıtlaSil
  2. hay oo yasağııı ben war yaaa ama çok güzel renklerii

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...