1 Ocak 2012 Pazar

kokucuk çekilişimi kazanan



mrb cicilerim
yeni yılınız tekrardan kutlu mutlu huzurlu olsun
kokucuk çekilişimi rndom .org aracılığıyla belirledim ve 14. sıradaki arkaadaş kazandı
suzan7814 lütfen bilgilerini ilet
03.01.12 ye kadar bilgiler gelmezzse çekiliş tekrar olacaktır
sevgilerrr
takipte kalınn



KAZANAN YORUMM
suzan7814 dedi ki...
mr.izleyicin olup çekilişi paylaştım:

http://www.facebook.com/profile.php?id=1468180723

gruba başvurdum.

suzan doğan
suzan7814@hotmail.com

5 yorum:

  1. nasıl sevindim anlatamam..çok teş.ediyorum.

    bilgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  2. bilgilerim elinize ulaştı mı acaba?

    YanıtlaSil
  3. merhaba.hediyem bugün geldi.kokuya bayıldım.yanındaki mum ve kutucuk çok çok hoşuma gitti.tekrardan teş.ediyorum...sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. MRB GÜZEL GÜNLERDE KULLANIN SEVGİLER

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...