9 Şubat 2012 Perşembe

farmasi ojelerimmm


iştesonunda aldım foto makinamı heyooo artık bende size cicilerimi gösterebileceğim

farmasiden sipariş verdiğim ojelerim bunlar



 bu sedefli laciverte bayıldım












en soldaki tırnak güçlendirici

sırayla sedefliö lacivert

simli gümüş

elektirik mavisi simli

kırmızı simli


olarak geçiyordu katalogda

ojelerin sürümü güzel kuruma süreleri orta ama simli olanlar yeterince simli gelmedi bana sürünce eşit bir sim dağılması oluyor simler homojen şişede durmuyor ama fırçaya yeterli sim geliyor

ben çok daha simli beklemiştim o açıdan hoşlanmadım ama sedefli laciverti zaten avonda böyle bi renk vardı almak istediğim almış oldum gümüş simlide beklentimi karşıladı diğer simlilere nazaran tabiki güçlendiriciyi sürdüğüm anda tırnaklarımda sertleşme hissettim ama vadedilen hızlı uzama var göreceğiz bakalım







2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ben ençok gümüşle sedefli laciyi beğendim diğerlerini parmağımda denemedim ama beklediğim kadar simli değillerdi siyah harici bakalım sürcem yakında parmacıklarımda gösteririm

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...