9 Şubat 2012 Perşembe

farmasi siyah simli ve golden lady sim bombişiii

mrb canlarım

malum bebiş iş ev şu bu
ben vakit buldukça makyaj larımı ojelerimi çektim size sonradan yayınlayabiliyorum
farmasiden sipariş etmiş olduğum simli siyah ve ojeperest yelizcimin hediyesi golden lady 318 i beraber kullandım
farmasi simlinin simleri yetmedi nabim ama ortaya süper görüntü çıktı tabi benim tırnaklar şimdilik çok kötü çünkü kırıldılar ama bakımdalar yinede size renkleri göstermek istiyorum kusuruma bakmayın
lütfeennn :))
bu sadece siyah simli sürülmüş hali tabi bebişimden kurtarabildiğim haliyle



dediğim gibi lütfen tırnaklarımı görmeyinn renge bakın :((
tek kat sürdüm üzerine benim favori sim bombamı sürcem diye 









3 yorum:

  1. Bayıldımmmmmmmmmmmm bana bu ojeden alsana balım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he bu arada hanigisi iki tane varya :)) hangini istiorsun

      Sil
  2. alırım cnm bu ay siparişimi geçtim bi taki aya alırım söz :))
    başka renklerde var :)
    elf_ahmt@hotmail.coma adrsini telini bırak okiş

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...