21 Şubat 2012 Salı

ojeleşelimmm miiii :)))

merhaba kızlarr

bardaklaşma etkinliğine katılan var mı aranızda mutlaka katılan yada duyan vardır
hepimiz ikişerli olarak seçildik ve seçilen iki kişi birbirlerine bardak içinde minik hediyeler yolladılar
benim bardağım hazır arkadaşıma yollucam

bende şöyle bir etkinlik düzenlemek istiyorum isteyen herkes katılabilir.
5 er adet en sevdiğimiz ve en beğendiğimiz ojeyi hepsi birbirinden farklı renkler olsa tabi iyi olur birbirimize yollayalım 
göndermeden önce bana resimlerini yollarsanız hem sizi hem hediyenizi blogumda yayınlayabilirim

katılım herkes içindir katılım az olsa bile önemli olan herkesin hediye alması lütfen yollayamayacak unutacak ciddiye almayacak olanlar katılmasın

son katılım süresi 21 mart ben size kimin kime çıktığını bildireceğim


sorular için elf_ahmt@hotmail.com

lütfen alta katılmak istiyorum diye yorum bırakın ve mailinizi bırakın size ulaşmam için


etkinliği duyurursanız çok sevinirim


bu linkten dururabilirsiniz


http://glitterwomen34.blogspot.com/2012/02/ojeleselimmm-miiii.html


sevgiler






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...