29 Şubat 2012 Çarşamba

Oriflame Beauty Hydra Colour Göz Farı

merhabalar

oriflamenin sanırım pek beğenilmeyen üürnlerinden oldu

indrim katalogunda 4 adet birden 12 tl olunca dayanamadım aldım

benimde aman aman bir beklentim yoktu açıkçası ama aldığıma hiçte pişman olmadım
evet kullanımı biraz zor miiktarı ayarlamakta ve kendi fırçası ile sürmekte zorlandım ama başka bir fırça ile deneyip bütüngün aynen durduğunu ve renklerin çok canlı ve hoş olduğunu görünce kararım değişti

ve kocaman gerçekten

ben sevdim kısacası

Kremsi göz farı, ipeksi pürüzsüzlük ve bulaşmayan bir görünüm kazandırır. Su bazlı formülü nemlendirir ve pürüzsüzlük sağlar. Yenilikçi fırça aplikatör kontrollü ve kolay uygulama sağlar. 10  ml.
renk Purple Fountain
Ürün Kodu:18575





3 yorum:

  1. bu aralar mor tonlarına takmış durumdayım... rengi çok hoş... uygulaması biraz düşündürdü...
    bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, ilgilenirsen beklerim...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. mrb cnm izlemeye aldım seni
    evet renk hoş ama accık zorda olsa uygulanıyor 2 dk daha fazladan uğraştırıyor o kadar

    YanıtlaSil
  3. ya nasıl acılıyor bu

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...