10 Mart 2012 Cumartesi

afrodit paris far paleti





 mrb ciciler 
afrodit far 7,5 tl ye aldım sadece ve ben hayatımda böyle far seti görmedim 
uyduruk bişidir ama neyse renkleri hoşuma gitti diye aldım
ama süper uçmuyor kaçmıyor gözüm hassas ağırtmıyor birikmiyor renkler pigmentli daha ne olsun
ve ambalaj farların kalpli konması çok şirin
ve kombinli renkler yanyana
ürünü alırken hiçbir paletin diğeri gibi yerleştirilmediğinide farkettim yani her palet birbirinden farklı yerleştirilmişti bu da hoş geldi açıkçası bana
bu paletle yaptığım makyajları bol bol sergilicem size






7 yorum:

  1. hmm far sevmem ama renkleri güzelmiş.. :) farda sadece gri seviyorum nedense ama çok nadir kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. SEDCİM BENDE SEVMİYODUM AMMA ARTIK FARSIZ OLMAZ DURUMUNA GELDİM NERDEYSE :))
    KİTTENCİM AMBALAJ VE FAR ŞELİLLERİ SÜPPER VE KOMBİNLİ DİKKAT ETTİYSEN :))

    YanıtlaSil
  3. canım ben de gördüm bizim markette var burda. alsammı almasammı tereddütte kalmıştım. şimdi bir tane deniyim diyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım al derim içinde kalmış olmaz :))

      Sil
  4. arkadaşlar bu markanın ürünleri çin malıdır.Kullandım ve şikayetçi oldum öğrendimki ürünler ithal ediliyormuş. Haberiniz olsun kızlar.

    YanıtlaSil
  5. bu ürünün arkasında erenler kozmetik tarafından izmiit kocaelide üretildiği yazıyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...