8 Mart 2012 Perşembe

avon candy apple lip balm












merhabalar 
avondan her ay düzenli siparişlerim oluyor 
makyaj grubuna çok ağırlık vermiyorum
ama losyon saç bakımı vücut bakımı sprey vs. tarzında bir çok ürünüm var hepsini teker teker tanıtacağım inşallah bu benim ilk ve tek lip balmım çok sevmem bu tarz ürünleri o nedenle hiç almamıştım ama dudaklarım aşırı derecede kuruyup artık soyulup kanamalar başladı ve ruj yada glossların faydasıda olmayınca bir alayım dedim iyiki almışım şuan hiçbir şikayetim yok ki arada bir sadece orunlu hissettiğimde sürüyorum sevmediğim için aslında kokusuda tadıda güzel ve iyi nemlendiriyor fiyatı 4.50 tl ona göre çok başarılı bi daha alırmıyım bitene kadar başka almayacağım kesin bitincede başka marka denerim yada değişik bir aroma aynı şeylere takılmayı pek sevmiyorum
sevgiler


ışıltılı yorum

2 yorum:

  1. ben de kokulu olanları çok seviyorum şekerim :) hem kış günü çok iyi oluyor.. okulda makyaj yasak diye böyle renksizler iyi bir alternatif .. :)

    YanıtlaSil
  2. KOKUSU ÇOK GÜZEL CNM ELMA VE ŞEKER KOKUYOR ELMA ŞEKERİ YANİ :))
    AMA BEN PEK SEVMEZZDİM İŞTE İLK ALIŞIM OLDU

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...