11 Mart 2012 Pazar

farmasi STAR HIGHLIGHTING POWDER


farmasi STAR HIGHLIGHTING POWDER
12050 NOLU ÜRÜN
NO : 02 

çok amaçlı bir ürün allık aydınlatıcı yada bronzer olarak cild renginize göre kullanabilirsiniz kanımca :)
ben allık tarzı kullanıyorum
biraz zor renk alıyorum ama beyazım bana iyi geliyor zor renk vermesi ayarım pek yok ya
toz toz olmuyor hoşuma gitmeyen durum ambalajın soyulması oldu yazılar gitti 
gerçi heergün kullandım ama yinede bu durumu sevmedim
onun haricinde kullanıyorum
14 gr kocaman bana bayağı gider





ışıltılı yorum

2 yorum:

  1. hmmm tenine çok yakışacak! Güle güle kullan tatlım..

    YanıtlaSil
  2. evet cnm devamlı kullanıyorum bu aralar
    hafif renk veriyor allahtan bembeyazım yoksa :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...