11 Mart 2012 Pazar

benim yaptığım oje .))


merhabalar 
elimde gabrini 91 nolu ojem vardı 
şeffaf içinde ince uzun simleri vardı onun içine mavi pul ve minik renkli topçuklardan oluşan pul diyeyim kattım ortaya böyle bir oje çıktı

ojem rujum rimelimin bloğundaki 

Lynnderella markasının ojelerini gördüm ve bende yaparım yea nedirki hisiyatına kapıldım :))

hay kapılmasamıydım kapılsamıydım sonuç bu oldu bi tanede yeşil yaptım o daha hoş oldu 

ilham alınan ojeler bunlar :))
aşağıdaki varlıkta benim yapabildiğim hi hi :))

buda ojelere meydan okuduğum sahne :))
bunları kendimizde yapamazmıyız ki renkli simler sonuçta :) )
ben deneyeceğim sanada bu istediklerine benzer yapmayı deneyeceğim canım






ojem rujum rimelim sana bunu layık görüp yollasammı bilemedim cnm ya :))
kullanırmısın ??

sizzce nasıl olmuş fikir mühim :)))

7 yorum:

  1. ya benimde eskiden böyle bir ojem vardı ama hiç şu sim parçaları gelmiyordu hep jel geliyordu sinir oldum attım :) seninki gene iyi çıkmış..

    YanıtlaSil
  2. Seninki de çok güzel olmuş bence ;)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten harika yapmış Elifimmm :) az önce eve geldim.. gittim kargonu almaya ve az önce sürdüm ojeni gerçekten muhteşem olmuşş hediyelerine tek tek tek bayıldımm!! en kısa sürede blogda post olacak ;)
    fotoğraf makinem yok da o yüzden bi akrabamın getirmesini bekliyorum.. benim telle kötü çıkıyor resimler.. ama bi makine alcam kendime ikinci el :) öptüümmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAOL CNM BEĞENDİYSEN NE MUTLU BANA GÜLE GÜLE KULLAN CİCİLERİ

      Sil
  4. ba-yıl-dım:) şahane olmuş niye bu konuda kendine güvenmiyorsun bence ilgini çeken bir konuysa yapıp satabilirsin bile bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol cnm ama zor iş boncuklar pullar dibe çöküyor rengi değişiyor aslında o pulları ve düzgün cilayı bulabilsem değişik değişik yaparım seviyorum ama bu şartlarda pek hoş ojeler olmuyor

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...