8 Mart 2012 Perşembe

oriflame Giordani Gold shine katı parfüm







merhabalar 
bu ürünü zaten oriflame danışmanıyım ya 
her ay siparişim oluyordu 
önceden almıştım
şuan katalogda yada sitede yok 
1-2yıl önce aldım diye hatırlıyorum 
giordani gold yıllardır olan bir parfüm zaten oriflame arada bir tek katalogda çıkacak böyle kolleksiyonluk ürünler bana göre satışa sunuyor 10 tl ye almıştım çok şirin ve hoş gelmişti gözüme halada öyleambalajı süper bence kokusu hoş giordaninin parfümü yok bende ama almayı düşündürecek kadar hoş kokuyor
kalıılık pek yok parmaklarımla boynuma kulak arkalarıma bileklerime sürüyorum 
gıdınızdan öpecek bir eşiniz sevgiliniz yada herkiminiz varsa kokuyu çok güzel alır bence :))
velhasıl - kelam hoş bir ürün
2 gr 0.06 oz
ürün no-18225






ışıltılı yorum

2 yorum:

  1. hmm katı parfüm.. nasıl bişey ki o ;)
    ben sıvı olanları tercih ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CNM KREMDEN DAHA KATI FORMÜLDE BİR YAPISI VAR WALLA HOŞ BİR ŞEY AMA BU ARALAR JEL ÇIKARIYOR ORİFLAME YADA ROOLON ŞEKLİNDE BENCE BU SUNUM HOŞTU

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...