8 Mart 2012 Perşembe

hediye ediyorum oriflame gıordani gold loose powder

merhaba arkadaşlar
oriflamenin giordani gold ürünleri en pahalı ürünleridiir.
bilenler biliyor.
ben bu ürünü aldım ancak pudra sürmeyi sevmiyorum 2-3 kez kullandım
ihtiyacı olan bir arkadaşıma hediye etmek isterim almaya kalksanız şuan 24.90 tl
bendeki renk natural beyaz tenli yada buğday tenlilere olur diye düşünüyorum
kargo isteyen arkadaşıma ait olacak ve şubeden yollanacaktır.
bundan böyle çekiliş yapmayacağım
çünkü beni çekiliş harici takip etmediklerini düşünüyorum geçenlerde bir okuyucuma avon fondoten hediye ettim ulaştı eline güle güle kullansın bundan sonra tüm hediyelerim gönlümden kopanları bu şekilde yayımlayacağım gerçekten ürünü isteyen ihtiyacı olan beni izleyen ve bir teşekkürü esirgemeyen bir arkadaşa gitmiş olması beni çok daha mutlu etti
bu ürünü postun altına
ilk yorumu yapan okuyucuma vereceğim
( yorumu yapıp adresini tel ve isim bilgilerini elf_ahmt@hotmail.com a yolla lütfen )
sevgiler


Giordani Gold Adaptive Finishing Loose Powder

Giordani Gold Adaptive Fırçalı Toz Pudra

Ten renginiz ile bütünleşerek kusursuz bir görünüm sağlayan fırçalı toz pudra. Cildinizi matlaştırır ve kusurların görünümünü hafifletir. Dekolte bölgenize de uygulayabilirsiniz. 5  g.
Ürün Kodu:10774 

4 yorum:

  1. benim olabilir mi? :) beyaz tenliyim de ben.. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TABİ CNM HEDİYE SAHİBİNİ BULMUŞTUR
      SEVGİLER

      Sil
  2. ayy süperr bugün aldığım 3. hediye oldu bu!! :) birinde çekilişten kazanmıştım birinnde http://sedindunyasi.blogspot.com/2012/03/erkek-dedikodusu-ve-tb-ablamn-guzel.html bu posttaki.. 3. sü de senin sayende.. çok teşekkür ederim balım.. benim kutumu göndereceğin zaman içine koyarsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH BEREKET VERSİN ŞANSLI GÜNÜNDESİN BEBEK DEMEK TABİSİ ÖYLE YAPICAM

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...