4 Mart 2012 Pazar

pastel 123 ve golden lady 375 birlikteee


pastel 123 ojeperestcimin çekilişinden
zaten başlı başına harika yanardöner yeşilimsi mavimsi süper bir renk
golden lady 375 ise kırmızı simli bir ojemiz onu bugün aldım tazeee tazeee süriyim dedim
yanlız ikiside sürümleri güzel ama zor kurudular o açıdan biraz beklemem gerekti ben beklerim ama göktuğ tabiki tüm parmaklarıma ojenin şişesine saldırmakla meşgul olduğundan bir iki tanesini silip yeniden
sürmem gerekti şuana mam sandelyesinde bana bağırıp duruyor konuşamasada :))

sizce nasıl olmuş bakkk o kadar zahmet veriyorum bi yorum yapın yanii :)







 





ışıltılı yorum

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş canımm.maviye mor simde şahane duruyorrr:)tavsiye ederim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...