11 Mart 2012 Pazar

rapsodi shine lip gloss

iyi pazarlar kızlar
bebişi uyuttum geçtim bloguma
her zamanki gibi alışverişler yapıldı

aldığım bir kaç ciciden biri bu glosslar
rapsodinin sadece ojesini görmüştüm demek daha bir çok ürünü var
ve gayet güzel benim şimdiye kadar aldığım ojelerde bu gloslarda
bayıldımmm
hemen renk veriyor çok hoş kokuyorlar
fiyatları harika
yapış yapış kesinlikle değiller bu iki rengi ne zamandır istiyordum özellikle açık pembe olanı
diğeri iddaalı benim için ama dayanamadım onuda aldım
eğer rastlarsanız tereddütsüz alın fiyatına göre çok çok memnun kalacaksınız
fiyat : 2.5 tl



4 yorum:

  1. tam da 02 rengini arıyordumm ben kutuma bundan isterim şeker!! lütfenn tekrar görürsen al olur mu?? güle güle kullan renkler şahane! :)

    YanıtlaSil
  2. aldım desem o rengi sana :))
    ama böyle olmuyor yanii
    süprüz kaçtı gitti :))

    YanıtlaSil
  3. zaten senin bayılacağını bilmiştim aldım neyse daha benden bi sır yok sana

    YanıtlaSil
  4. hahah çok hainim :)) sürpüzünü yerim senin hadi hepsini söle :)) çok sağol balımm sen beni çözdün ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...