17 Mart 2012 Cumartesi

sed ve benim ev işi kutulaşmamızz



merhabalar
lila kutu ,vanilya club, luxybox vs. kutular aldı başını gidiyor
hala hiçbirine üye olmamışbloglardaki kutu yorumlarını öyle sulana sulana okurkenem
modamasalları arkadaşımda ev işi kutudan bahsettiğini gördüm
o ve 2 arkadaşı birbirlerine her ay düzenli kutular gönderecekler tabi süpriz içerikli ve 20 tlyi geçmeyecek nacizane kozmetik duş jeli ,sabun,oje vs aklınıza gelebilecek ne olursa işte.
bende yorum yaptım bende yollamak isterim daha hoş hemde bir arkadaş kazanırım diye düşündüm
saolsun SEDcim le böyle tanışmış olduk
artık birbirimize kutularımızı yollayacağız birbirimize nelerden hangi renklerden nasıl ürünlerden hoşlandığımızı sorduk ve orta yolu bularak ama süpriz kaçmadan mini cicilerimizi kutumuza doldurduk
ben ilk kutumu yolladım
artık süpriz değil çünkü eline ulaştı
bu fikrin sahibi arkadaşıma çokk teşekkürler







GÜLE GÜLE KULLAN TATLI CİCİLERİNİİİİ
ÖPTÜM SENİİ

3 yorum:

  1. balımm :) seninki de en yakın zamanda yola çıkacak inş. :) öperim..

    YanıtlaSil
  2. gayet tatlı bi uygulama =) o ürünleri içine koyduğun keseye bayıldım hediye paketi çılgınlığım vardır biriktirim =)lazım olunca kişiye özel beğendiğim hediyeye uygun şekilde paketleyip gönderiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba
      keseyi bebişimin doğum gününde yaptırmıstım bi taneside seda ablasına nasip oldu evet hoş bir uygulama oldu bu kutulaşma
      sevgiler

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...