17 Mart 2012 Cumartesi

yeni golden lady bebişlerimmm



 goldenlady oje oje diye aranıyordum benim oturduğum semtte hiç gitmediğim küçük alışveriş merkezinde goldenladynin kioksu varmışş :))
her nevii renk renk ojelerrr aman aman sıra sıra dur kızım bismillah çek dedim ve çokta şaşırmadan bunları kapıverdim

gümüş simli olanından bi şişe daha var bu yedekledim ( sanki bidaha bulup alamıcak gibi )
ama baksanıza ışıl ışıllar yaa 
kombinlemeler yapılıp resimlenecektir.
ve hepsi birbirinden güzel ama gümüş-318 senin yerin ayrı beee

kırmızı-375 no
ortadaki renkli- 326 no
gümüş- 318 no








ışıltılı yorum

5 yorum:

  1. baştaki kırmızı ve gri çok hoşş :)) güle güle kullan balımm

    YanıtlaSil
  2. aa bi dk!! yoksa ortadakini sen mi yaptın? :))

    YanıtlaSil
  3. yok o kadarda yapamıyorum :) işte gördün olduğu kadar bunlar goldenladyden
    griye öldüm bayıldım zaten belki sende bayılırsın dimi ?? :))

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım :)
    üçünede bayıldım bayıldım çok güzelleeer. Hatta gözüm kaldı bende istiyorum hıh :D

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim aswangcım :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...