5 Nisan 2012 Perşembe

avon care shimmering body lotion simli vücut losyonu

merhabalar
avonun bu losyonu beklentimi karşılamadı şahsen
daha simli ve hoş kokulu bir yapı bekliyordum
ama çok az simli belli belirsiz ve kokusu yok size şuna yada buna benziyor bile diyemeyeceğim hiç hoşuma gitmedi ama kokusuz ürün sevenler için ideal olabilir
onun dışında hafif yaılı yağlı yağlı his bırakmıyor ve çabuk emiliyor.
aslında vücut losyonundan bekleyebileceğimiz özellikler var ama shimmer özellik bence yok evet hafif simli bir görünümü var benim için çok hafif
5 tl ye almıştım 200 ml küçük bir ürün
almak isteyen için paket olarak 12 tlye el kremi & lipbalm & losyon var yeni katalogda
sevgiler





2 yorum:

  1. parıltı istiyorsan skin so soft serisinde gümüş rengi ve elmas ışıltısı diye geçen pembe rengi seriden alıcaksın,tecrübeyle sabittir ;) hatta ben bakayım hala aktif satıştalar mı diye,haber veririm olmaz mı ;)

    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm walla heray bakıyorum kataloga ama göremedim haber verirsen sevinirim sevgiler

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...