16 Nisan 2012 Pazartesi

AVON CLEARSKIN PROFESSIONAL Cilt düzgünleştirici Tonik Etkili Pedler


merhaba
avonun clearskın professıonel serisinden 
tonik etkili pedler
45 adet ped içeriyor. ve uzun süredir kurumadan kutu içinde duruyrlar
pedler çok ince ve tutması zor
çok keskin bir koku yayıyorlar rahatsız oldum kokusundan bu nedenle kullanmıyorum.
yoğun solüsyon var üzerlerinde cildimde sanki komple ürüne bulanmış hissi yaratıyorlar sevmedim sevemedim.o nedenle cildi düzgünleştirimi ne yapar tam bir bilgi sahibi olamadım.
aslında pedde hazır solüsyon fikri hoşuma gitmişti ama ben kendi adıma tavsiye etmiyorum. arada kullanıp bitirebilirsem ne ala yada öylece kuruyup gidecek köşede :(





3 yorum:

  1. makyaj ve yeni ürünler konusunda iyi bir koça ihtiyacım ar sanırım ;) Blogger annelerde gördüm bloğunuzu bir merhaba demek için uğradım. Sizi izlemeye aldım. Ben de beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldinnnn :)) elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım cnm saolasınn

      Sil
  2. bu cilt düzgünleştirici pedlerden kullanan veya avon mayıs kataloğu 2012'den birbaşka cilt toniği önerisi olan var mı?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...