5 Nisan 2012 Perşembe

avon natural kids elma kokulu saç açıcı sprey

avonun bu ürününü bilmeyen pek yoktur sanırım aslında çocuklar için kullanılan bir ürün olarak katalogda yer alıyor. dolaşık saçları açmayı vaad ediyor bu ara sık saçımı boyadığım için saçımın arka kısmında dolaşmalar oldu ve ne kadar saç kremi maske kullansamda banyodan sonra çok zor açmaya başlamıştım tararken çok zorlanıyordum. bu ürünün daha önce kaarpuz kokulusunu kullnmıştım. ve memnun kalmıştım.şimdi elma kokulu çıkarmışlar.ben memnunum dolaşıkları açıp rahat taramayı sağlıyor kokusuda güzel ama çabuk saçı yağlandırma yapıyor onuda şimdilik idare ediyorum çünkü başka çare bulamadım
sonuçta ürün vadettiğini yerine getiriyor
5 tlye almıştım bayağı gider bana artık
sevgiler








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...