4 Nisan 2012 Çarşamba

AVON Shine Attract Ruj mysterious mauve

avonun bu rujlarını artık duymayanınız kalmamıştır sanırım

8 rengi var ama ben sadece bu rengini merak edip aldım tabbi katalogdaki gördüğüm renkle alakası yok zaten ne zaman alsam katalogla rengi tutmuyor bu avonun.

açıkçası görünüşü çok ilginç geldi jöle gibi dış çevresi var parlaklık veriyormuş ve iç renk veren kısmı var 
bileğime sürdüğümde renkler karışık değil gördüğünüz gibi ve dudağımada yaymakta zorlandım
açıkçası hoşnut kalmadım
bana gelen ruj hasarlı gibiydi bide gerçi getiren arkadaştan değil sorun çünkü ruj kapalıydı ben açtım niye böyle bir görüntüdeki ürünü satarlar anlamadım

pek bir kokusu yok 



Resim yazısı ekle


mysterious mauve ye bir bakın bide gelene renk hiç benziyor mu neyse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...