4 Nisan 2012 Çarşamba

avon solutions body tightening spray selülit spreyi

merhabalar
avonun şuan satışta olmayan bir ürünü diye biliyorum ambalajı değişmiş şekildede yok bildiğim kadarıyla katalogda rastlamadım
sıkılaştırıcı selülit spreyi olarak geçiyordu
eksimsi portakal kokusu var
bu ikinci aldığım spey bir ara çok çatlak ve selülit sorunum vardı hala var ama eskiye oranla %60 azaldı diyebilirim bol kremler spor ve termal şortla bir yıl uğraştım o ayrı
hamile kalınca hiç kullanmadım ve şuan evde bir depo daha krem var yine yaz geliyor sürmeye başlıcam inşallah ve size tanıtacağım
bu spreyden yine olsa alırım
sporda termal sort giyip terliyordum sonra banyo yapıp bundan sıkıyordum anında ferahlama ile beraber bir sıkılaşma hissediyordum  gece sürüp yattığımda sabah toparlanmış bir bacakla karşılaşıyordum etkisini hemen gördüğüm ürün budur.
fiyatıda uygundu 13 tl ben arkadaşım vasıtasıyla indirimli almıştım indirimsiz 17 filandı galiba

ışıltılı yorum

3 yorum:

  1. merhaba doğumdan sonra bendede çatlaklar oluştu ne kullancağımı şaşırdım bazı ürünler çok pahalı bu avonun ürünü yokmu şimdi acaba satışta yada bildiğiniz çatlaklar için uygun bir krem varmı sewgiler

    YanıtlaSil
  2. merhaba cnm
    benim kullandığım ürünleri hem resimli hem anlatarak post yapacağım
    çok yakında hazırlıyorum
    takip edersen okursun
    detaylı yazayım böyle ayak üstü değil ama tam kurtulmayı bekleme ben 1 yıl uğraştım ancak yüzde 60/70 düzellttim ne yazıkki

    YanıtlaSil
  3. çok saolun takipteyiz o zaman:)olsun biraz düzelme olsun yeter bunada şükür deriz:)kolay gelsin

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...