3 Nisan 2012 Salı

bitenler :))


 evet yeni bitirdiklerimmm
1-farmasi hammam duş jeli limonlu 500 gr 
buram buram bir kokusu yok hatta hiç kokusu yok bu açıdan hoşlanmadım 
ama temizlemesi güzel çok köpürmüyor nude şampuan gibi paraben içermiyor deniyor ondan mı acep ?
neyse bol bol tükettim limonlu daha almam lavanta ve gül var lavantayı deniyeceğim çöpee
2-avon naturals bademli saç maskesi iğrençççç bi daha asla almam 
saçlarımı yağlandırdı o kadar çok kullanmak zorunda kaldım ki yumuşatması için 1 ay bile sürmedi bitti bidaha almam kokusuda kötü çöpee
3-far away sprey parfüm beğendim tanıdığım bildiğim koku ama ben büyük bitiremiyorum bol sıktım bitirdim 7 tl idi.








4 yorum:

  1. hahah şu saç kreminden bende memnun değilim şekerim ya yağlandırıyor :(
    ama sürekli boya yapan bir tanıdığımın saçını besliyordu az zarar görmesini sağlıyordu.. hadi bakalım Allah yenileriyle doldursun yerinii ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bİ DAHA ALMAM UCUZ VE BÜYÜK AMA O PARAYA BİLE DEĞMEZ BANA GÖRE TABİ BELKİ BAŞKAASINA YARAYABİLİR BENİMSAÇIM İNCE TELLİ VE KURU BOYALI

      Sil
  2. bademli maske bende işe yaradı, saçlarımı yumuşatıp toparladı ama vıcık vıcık yapısına dayanamadığımdan bir köşeye attım, elimi daldırmak bile işkenceydi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖYLEMİ CNM BİLMİYORUM BANA YARAMADI KOKUSUDA KIVAMIDA KÖTÜ AMA YİNEDE BİTSİN DİYE NERDEYSE İÇİNE DÜŞTÜM BİTTİ ŞÜKÜR :))
      ASLINDA AVONUN SAÇ KREMLERİNDEN BOYALI SAÇLAR İÇİN MASKESİ VARDI MEMNUN KALDIM YENİ PAPATYALI SÜPER POSTUNU YAZDIM
      BİDE MANDALİNALI ALDIM BAKALIM O NASIL OLACAK KULLANINCA YAZARIM

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...