14 Nisan 2012 Cumartesi

bloğum hakkındaki düşünceleriniz :)

merhaba arkadaşlar
bloğumda mini bir anketim var sağolsun değer verip oy verenler olmuş.
sizin fikir ve düşünceleriniz benim için önemli ama ürünleri detaylı tanıtamadığımı düşünen arkadaşlarımda var sanırım. ben profösyonel değilim tabiki :) elimden geldiğince anlatmaya göstermeye çalışıyorum ama yetersiz bulan olabilir ben her türlü eleştiriye açığım ( hakaret ve saldırı yorumları olmadığı sürece tabiki ) bana bu konuda yardımcı olmak isteyen herhangi bir eksiğimi gören yada bloğumda görmek istediklerinizi bu postun altına yorum bırabilirsinz.
sevgiler


1 yorum:

  1. Hayır tatlım gayet güzel tanıtıyorsun ürünleri.. :) Anketi de günleeer öncesinden cevaplamıştım zaten :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...