8 Nisan 2012 Pazar

istanbul termal korse :))



merhabalar
bu benim kurtarıcım olan korsem diyebilirim
yanında tuzuyla almıştım ama tuzlu kullanmak hiç hoşuma gitmedi zaten kilo var tuz bayağı rahatsız etti pişik bile yaptı o denli yani ama tuzsuz nerdeyse 1 yıl devamlı kullandım genelde spor yaparken giydim
hem çok terletti hemde selülit ve şu çatlaklarda bayağı düzelme sağladı.
tabiki tam geçirme yok bunu zaten yapacak bir ürün olduğunu sanmıyorum
benim bacaklarım çok kötü durumdaydı kırmızılaşmıştı çatlaklar ve uğraşa uğraşa o kırmızılıklar komple gitti ama tabi beyazımsı çatlak izleri var. hamilelik süresince ne krem ne korseyi giemedim şimdi yine bir korse spor ve krem üçlüsüne girmeyi planlıyorum
yalnız ben korseyi 3-4 yıl önce 120 tlye istanbul korse den almıştım piyasadaki sahteler için birşey diyemem bu korse naylon değil bambudan üretilmiş bir ürün o nedenle pişik tahriş yapmıyor .
alacaksanız iyi araştırın alın
sevgiler

1 yorum:

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...