5 Nisan 2012 Perşembe

loreal paris mega volume collagen 24 rimel kullandım yorumlarım


Merhabalar
evet ürünü kulandım ve sizi için bol bol foto çektim
öncelikle hoşuma  giden şey ürünün koruma bantı olmasıydı
fırçası tombul ve yumuşak rimele batırdığınızda yeterli ürün alıyor
ve kolayca sürüm sağlıyor patentli mega fırça imiş lorealin tanıtımına göre
fırçayı beğendim alt kirpiklerim çok çok az olmasına ramen bulaştırmadan sürebilidiğim nadir bir rimel oldu.





bu rimelsiz halim görüldüğü üzere kahverengi ve oldukça sönük kirpiklerim var altta yok gibi
buda iki kat rimel sürülmüş hali 


yorumlarıma gelince
evet uzama hacim kıvrıklaştırma verdi
renkte siyah söylenildiği gibi
benim için ürünün diğer rimellere göre artıları şunlardır.

1-ağırlık yapmadı gözümü ağırtmadı. 2 kat olmasını hissetmedim bile
2-fırça yumuşak ve dağılmadan bulaşmadan sürülüyor
3-topaklanma yok
4-sabah 8 den gece 10 a kadar gözümden akmadı ki çok iyi bir durum bence
5-39.90 tl pahalı bana göre ama değer


onun hariçinde benim kirpiklerime sahip bir insanın alacağı en çok verim zaten budur.
tekrar teşekkür ediyorum fikirlerime kıymet verdikleri için

6 yorum:

  1. siyahlığına ve fırçasına bayıldım, çok güzelmiş güle güle kullan :)
    bende denemek isterdim ama biraz pahalıymış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EET CNM BİRAZ PAHALI AMA 2 RİMELİM VAR BİRİ AVON BİRİ CECİLEDEN İKİSİNE 24. TL VERDİM BİRİ KİRPİK DİPLERİMİ ACITIYOR SÜREMİYORUM DİĞERİDE AKŞAMA KADAR GÖZ AĞRISI YAPIYOR VE BULAŞIYOR :)) YANİ NE KADAR EKMEK O KADAR KÖFTE MİSALİ :)

      Sil
  2. Ayy fırçası tam istediğim gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fırçası güzel denemeye değer

      Sil
  3. peki suda akmayan bir rimel mi bu acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok öyle bir rimel değil ama biraz zor çıkıyor denebilir

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...