26 Nisan 2012 Perşembe

L'OREAL PARİS RUJ CARESSE :)




Merhabalar
bu ruju çooookk merak ediyordum en sonunda banada ulaştı.

bu ruj için Barbara Palvin kızımız bakın ne demiş 'DUDAKLARIM ARADIĞINI BULDU !! '
yani zaten bu hanım kızımıza ne sürsen yakışır o ayrı ama evet çok hoş durmuşşş...



ürün şöyle bir kutuda ve balon ile tanıtılmış.sloganı HAVA KADAR HAFİF ....



bana gelen rengi 07 CHEEKY MAGENTA ve swatchları şöyle efendimm




ürünün özellikleri
hafif ve parlak hafifliğinin sırrı mikro polimer içeriği imiş.Diğer rujlar gibi titanyum oksit içermeyen formülü ile rengin doğallığını ortaya çıkarır denmiş.


ürünü kullandım ve gerçekten hafif hatta yok denecek gibi renk fuşya gibi dursada değil sürünce şeker pembe oldu.ama tabi dudak rengine göre değişim gösterebilir.rengini hemen veriyor.ilk zamanlar parlaklıkta veriyor ama 1 saat sonra kadar benimde katkılarımla parlak kısmı yemek yeme çay içme aşamalarında gitti.dikkatimi çeken bardakta iz bırakmaması oldu sürdükten 1-2 dk sonra sabitleniyor ilk defa akşam eve gittiğimde hala rengi duran bir rujum oldu.ve yüzümü yıkamama ramen çıkmadı kalıcılığına 10 puan
dudaklarımı kurutmadı.şuan farkediyorum.

kısacası

hafif, kalıcı , kolay çıkmayan bulaşmayan bir ruj istiyorsanız budur.

önerilen tüketici fiyatı 29.99 tl 

3 yorum:

  1. yaa beni de bulsunlar sana mı mesaj atıyorlar bunlar? :)) renge aşık oldumm süper! :)

    YanıtlaSil
  2. Canım bi yarışmadan faaln mı kazandın yoksa ruj öyle bi kutu içerisinde mi satın alınıyo :))
    http://forbeautyy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...