16 Nisan 2012 Pazartesi

ORİFLAME Nature Secrets Enerji Veren Nane ve Frambuaz Özlü Arındırıcı Duş Jeli


Merhabalar
uzun zaman önce aldığım ama yeni kullanmaya başladığım duş jeli
genel olarak beğendim ürünü içinde gördüğünüz gibi minik granüller var ve suya temas edip biraz ovaladığınızda nane kokusu veriyor ve ölü derileri temizleme vaadi veriyor.
frambuaz kokusu buram buram olmasada alabildim.daha çok nane kokusu ve ferahlık hissi vardı. ben zaten oriflamenin genel olarak duş jeli ve sabunlarını başarılı buluyorum.
kendimi diğer ürünlere göre daha temizlenmiş ve ferahlamış hissettirdi ve yine almayı düşünürüm.
tabiki indirime girdiğinde 6 tl filandı.







Canlandırıcı nane ve frambuaz özlü, hoş kokulu duş jeli ile enerjik bir duş keyfi yaşayın. İçeriğindeki arındırıcı granüller duş alırken cildinizdeki ölü derileri temizler. 250  ml.
Ürün Kodu:22667 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...