26 Nisan 2012 Perşembe

victoria secret ( secret garden ) love spell body losyon


merhabalar 
v.secret losyonlarla ilk olarak 5li seyahat boylarını alıp tanışmış içlerinden en çok amber romance ve love spell losyonu sevmiştim.ama favorim amber romance :)) 
bu losyon secret garden serisinden love spellin kokusuyla alakası yok :) şekerli ve hindistan cevizi karışımı kokuyor.merak ettiğim için almıştım ama aldıktan sonra keşke amber yada love spellin kendisini almadığım için birazcık pişman oldum.
gerçi tüm losyonları cilt tarafından güzel emiliyor. ve gerçekten az miktar sürseniz bile kalıcı parfüm sürmüş gibi kokmaya devam ediyorsunuz. komple vucüduma uygulayamıyorum hatta bu nedenle çünkü ilk sürdüğümde bayağı yoğun kokuyor rahatsız olabiliyorum.o nedenle kısım kısım uygulamayı daha çok seviyorum diyelim.ama bu durum göreceli bir kavram buram buram kokmasından hoşlananda şekerli kokuları sevende olabilir.ben daha çok çiçeksi olan losyonlarından alırım artık alsam bile ama denemenizi tavsiye ederim herşeye ramen pişman olmazsınız.





ben gitti gidiyordan bir yıl kadar oluyor 20 tlye almıştım yine sitede değişik versiyon ve çeşitlerde bulabilirsiniz. 250 ml ve az miktar bile yeterli geldiğinden uzun süre gidecek en azından bana :)




işte kendi tanıtımları 

Özel formülündeki aloe ve çeşitli besleyici nemlendirici bitki özleri ve içerdiği E ve C vitaminleriyle cildinizi hem nemlendirecek ve besleyecek hem de bakım yapacak ve daha da önemlisi buram buram sexi bir kokuyla saracak muhteşem bir ürün.
Cildiniz hiç olmadığı kadar ipeksi, yumuşacık ve bakımlı olacak, ve üstelik çekici yoğun bir kokuyla nefes keseceksiniz...
** Ayrıca parfüm kullanmanıza hiç gerek yok **
Victoria's Secret Vücut kremleri parfümden farksız kalıcılıkta muhteşem kokular sunuyorlar. Gün boyu cildinizdeki kokuyu buram buram hissedecek ve hissettireceksiniz...
Bu lüksü sizde hissedin, kendinizi Victoria's Secret ile şımartın... 

Gramaj: 8,4 fl oz. = 250 ml. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...