29 Haziran 2012 Cuma

D.I.Y numune ve bitmiş ruj glosslardan yeni palet yaptımm




merhabalar
elimde bulunan numune rujları hiç kullanmadığım bir renksiz lip glos ve fx parıltımla karıştırıp 
yıkayıp temizlediğim far paletine yerleştirdim. kimi rujları birbirine kattım hepsine lipglostan birer oparça sıktım ve parıltı kattım. sonuçta akışkan ama ayet kalıcı ve parlak değişik ve hoş renklerde bir ruj paletim oldu normalde rujlar mattı ve simsizdi birazda kuruydu kullanamıyordum görüntüler biraz bulaşık gibi olabilir ama kusura bakmayın artık.
renkler çok hoşuma gitti ve duruşu o nedenle paylaşmak istedim
sevgiler


daha çalışmalarım olacak güzel oluyormuş böyle değerlendirmek 
nasıl buldunuz? 






4 yorum:

  1. Renkler harika olmuş, eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten mi ?? benim tam istediğim ruj tarzı oldu :)) saol canım

      Sil
  2. mrb, elif. renkler çok güzel dursa da bu tür karışımlar yapmamanı tavsiye ederim. çünkü içinde bi sürü kimyasallar var ve karıştırınca istenmeyen bi bileşik elde etmiş olabilirsin. sonuçta biz kimyacı değiliz. içinde ne var. karıştırsak zarar verirmi bilemeyiz. alerji falan yapmasın sonra cnm...

    YanıtlaSil
  3. merhaba selmacım evet haklısın bu açıdan bende bir sorun yaratmadı can sıkıntısı işte yaptım ama bi süre sonra kullanmayacağım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...