13 Haziran 2012 Çarşamba

GARNİER BB KREM LİGHT



merhaba arkadaşlar
şimdi ooooo biz çoktan gördük diyeceksiniz ama ben bu ürünü 1 aydır kullanıyorum. tam etkiyi bildireyim diye :))
ondan ancak yazabildim. bu ürünle ilgili görüşlerim genel olarak iyi
* kapatıcılık orta seviyede
* sivilcelenme yağlanma yapmadı
* ben üzerini pudra ile sabitliyorum 6-8 saat dayanıyor
* bendeki light rengi çok beyaz olmama ramen az kullandığım için çokta sorun olmadı ama yoğun sürersem renk farkı hoş durmuyor. bi ton daha açık bir renginin olmasını tercih ederdim.
* fiyatı 16,90 tlye indirimde görmüştüm watsonsta bir aralar genel 19,90 tl ye satılıyor sanırım uygun fiyatta
*cildi germiyor kolay dağılıyor sürdükten 10 dk içinde daha iyi cilde oturuyor
* üzerinden pudrayla geçmeden çok iyi perfonmas vermiyor mutlaka geçmek lazım bence



kısacası bir alıp denemenizi öneririm çünkü  bu ürünü  kimi arkadaşlarım çok beğendi kimileri hiç :)
o nedenle herkesin kendisinin uygulayacağı bir ürün konumunda şu an
ben bitince almayı düşünüyorum.
sevgiler





bu allta uygulanmış hali ama üzerine pudra geçmedim.
farklılık rahatça görülüyor.



teşekkürler loreal - garnier :)

4 yorum:

  1. Kapatıcılığına orta demişsin canım da orta bu ürün için çok abartı değil mi? Çünkü çok az bir kapatıcılığı var hatta ona kapatıcılık da denmez , ciltteki renk eşitsizliklerini birazcık düzenliyor sadece.Orta kapatıcılık için ben Lancome teint miracle fondötenimi örnek vermiştim de tuhaf geldi orta kapatıcılıkta demen :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba cnm benim cildimdeki gözle görünür kusurları kapattı valla :) mesela gözeneklerimi bazı hafif lekeleri kızartıları filan
    ben fondöten kullanmıyorum yani o nedenle kıyaslayamam o tarz bir ürünle ama herkesin cildi farklı tabi bana gayet yeterli kapatıcı geldi. ama bu ürün öyle bir ürün ki tam olarak şudur denemiyor sanırım herkesin kendi deneyimlemesi gerek bence
    orta seviyede diyerek yanıltıcı mı oldum diyorsun :)

    YanıtlaSil
  3. aynen canım orta seviye demek gayet kapatıcı olduğu anlamına gelir ve çok yanıltıcı olur.Fondöten kullanmadığın için belki o kıyaslamayı yapamadın ama orta demek bu bb krem için imkansız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım ama benim için gayet yeterli geldi sanırım almadan testerden denemek gerek :)

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...