25 Haziran 2012 Pazartesi

loreal paris prefence mango rengi :))


merhabalar
lorealin bu serisini watsonsta ilk defa gördüm bu renge bayıldım.
tek kutu kalmıştı tutar tutmaz diye düşündüm ama denemek istedim
uzun zamandır sultan bakırı boyalı saçımın rengi oturmuşken
lorealin ateşli bakırına geçmiş bakıra tam alışmıştım bu renk dahada canlı değişik geldi ve tuttu ya :)
artık saç boyasında loreal dışında kullanmayı düşünmüyorum 
evet bu renkler çabuk akabiliyor ama denediğim tüm markalar arasında tam rengini bulan yinede loreal




bu set diğer boyalarda içermeyen bir krem içeriyor renk sabitleme kremi 6 hafta kullanabiliyorsunuz şu en soldaki ürün eldivenler siyah kutu sofistike :) içerindeki ambalajlarda öyle özel bir boya olduğunu hissettim
watsonstan 13,90 tl ye aldım





saçlarımın boyanmadan önceki hali




BOYAMADAN SONRAKİ HALİ
ÜSTTEKİ KUTUDA OLACAK RENK
BENCE NERDEYSE AYNI RENK TUTTU VE BEN ÇOK BEĞENDİM
SİZCE NASIL OLMUŞ.

10 yorum:

  1. offfff nefis olmuş önceki boyan neydi? bu seriye hemen bakmalıyım:)
    bi net de bakayım ne renkler var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CNM YİNE LOREALDİ SULTAN BAKIRI ÜSTÜ ATEŞİL AKIR ÜSTÜ MANGO :))

      Sil
  2. Loreal sac boyasini bende cok seviyrm. gerci su aralar boyamiyrm saclarimi ama boyadigim zamanlarda sadece loreal kullaniyrm. rengi tutsun tutmasin sacimi yumusak ve parlak yapiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET LOREAL BENDE ARTIK ŞAŞMAM HEPSİNİ DENEDİM

      Sil
  3. ya ben de dün bu renge boyadım ama kızıla yakın bi renk oldu. alt rengim baya açılmış bi karameldi. neden kızıl gibi oldum bilemedim. fikrin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CNM BENİMDE ALTTA BAKIR RENGİ VARDI ÜSTÜNE BUNU YAPTIĞIMDA TAM RENK TUTMUYOR Kİ ZATEN ÇOĞU ZAMAN BENİM BOYM GÖRDÜĞÜN GİBİ BAYAĞI YAKIN RENK OLDUĞU İÇİN TUTTU ANIRIM AMA ÇABUK AKTI

      Sil
  4. saçımda boya var açıcı var ama bu rengi yapmak istiyorum.direk bunla boyasam tutar mı ki ya saçımın uçları sarı açıcı vardı. dibinde açıcı yok.karamel gibi bi renk var.napcam bi yardm :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CNM BEN RESİMDE GÖRDÜĞÜN BAKIR RENGİ ÜZERİNE BOYADIM SENİN DURUMUNDA NASIL OLUR EN FAZLA KIRMIZIMSI OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM
      DENEME YANILMA YÖNTEMİ KULLANMAN GEREKECEK SANIRIM

      Sil
  5. Well written blog. That's exactly what I was looking for.
    Also see my web site - canapé design

    YanıtlaSil
  6. bende bu rengi denemek istiyorum saçlarımı kuaförde boyatıyorum normalde artık kendim boyamak istiyorum. Sizin saç rengine benziyor şu an ki hali umarım tutar :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...