23 Haziran 2012 Cumartesi

Watsons bira özlü saç cilası :)


merhabalar arkadaşlar
bu ürünüde bilen çok vardır mutlaka
bende birçok blogda gördüm hem şampuanını hemde bu cilayı denemek istedim.
çok ilginç bir yapıda macunumsu gibi parlak bir ürün
bayağı büyük 500 gr uzun süre yeter haftada 1-2 uygulanırsa ben kafama estikçe uyguladığım için ne kadar gidecek bilmiyorum.
şampuanınıda kullanıyorum şuanda bu ürünüde ardından kullandığım oluyor çok sık olmasada
sürümü dağıtması biraz zor geldi bana kıvamdan dolayı
gözümü feci halde yakıyor kesinlikle gözüünüze kaçırmayın derim o derece boyalı saçı yıkar gibi sımsıkı kapalı gözlerle bekledim ve sıkıldım bu nedenle kullanırken
durulamak ve tamamen arındırmak biraz zorluyor hemen çıkmıyor
saçları yumuşatıyor ve biraz hacim kazandırıyor
saçlarım ince telli ve sönük olduğu için hacim kazandırmış olması güzel fiyatı 7,99 tl idi uygun bence
sonuç olarak sıkıntılı kullanımı var ama bir daha almam mı alırım mı bilemiyorum gözlerimi bu denli yakması hiç hoşuma gitmedi.











4 yorum:

  1. merhaba blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum. yazılarınızı beğenerek okuyorum ve tarafsız objektif yaklaşımınızı seviyorum. ancak dikkatimi birşey çekti. watsons'ın bu cilası için gözümü yakıyor demişsiniz. zaten bu ürün saçlar için kullanılan bir ürün ve arkasında "göze temasını engelleyin" yazıyor. yani gözü yakması normal çünkü bir bebek şampuanı değil bu. ürünü bu şekilde kötülemenizi beğenmedim iyi günler...normal bir vatandaşım watsons'ta falan çalışmıyorum sakın bu şekilde düşünmeyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba arkadaşım öncelikle teşekkür ederim güzel yorumların için
      şimdi yakıyor derken elbetteki gözlerimi hiç yakmamasını beklemiyorum ama ben bu cila ve şampuanda diğer normal şampuan yada her türlü üründe rastlamadığım kadar bir yanmayla karşılaştım yani diğer ürünlerde göze kaçtıı olur bir nebze yanar ama bu değdiğinde anormal bir yanma oluşuyor bende böyle oldu.renkli ve hassas gözlerim var ve bu durum beni çok rahatsız etti hatta ürünü sevmeme ramen kullanamıyorum nerdeyse yani bu benim ürünle ilgili yorumum düşüncem kötüleme değildi ama herkeste aynı olay yaşanmayabilir bu tarz ürünler çok göreceli sevgiler

      Sil
  2. Şampuanını kullanmadım ama ballı ve biralı maske dolabımdan eksik olmayan 2 üründür.

    Saç kremi ile karıştırılmaması gereken bir ürün bu, saç kremi gibi uygularsanız elbette olmaz.

    Bu ürünün püf noktası saç derinize değil saç boylarınıza uygulamanızdan geçer.

    Duşunuzu aldıktan sonra havlu ile saçlarınızdaki fazla suyu alın, başınızı küvete eğip saç uzunluğunuza göre 1-2 yemek kaşığı kadar maskeyi avucunuza alıp saç derisine gelmeyecek şekilde saç boylarınıza sürün.

    Bir tarak ile tarayın, omuzlarınıza havlunuzu koyup saçlarınızı burup tepede bir toka ile toplayın 15dk bekletin. Sonrada durulayın, ince telli sönük saçlar bunu özellikle bu şekilde uygularsa çok memnun kalacaklar .)

    YanıtlaSil
  3. kızıl saç cilası arıyorum varmı elinizde

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...