22 Haziran 2012 Cuma

Watsons bira özlü şampuan



Merhabalar arkadaşlar
watsonsun bu ürününü birçok blogda görmüş ama daha 1 ay önce almış bulunmaktayım.
bu tarz ürünleri biraz kullanıp yorumlamak daha iyi olur diyerekten ürünü kullandım bakmayın yatık halde dolu gibi yarısı bitti bile :)
benim saçlarım boyalı ince telli ve sönük.
bu şampuan ile ilgili söyleyebileceklerim şunlar
güzel köpürüyor temizlemesini beğendim
acayip derecede göz yakıyor nedense
pompalı oluşu güzel ayarlama açısından ben hep çok dökerdim bu sayede minimuma indi ürün alışım.
saçlarımı gıcır gıcır yapıyor o hissi sevmedim.
hacim kazandırıyor
kaskatı yapmıyor ama benim alışkanlıım illa krem yada maske sürerim yıkamadan sonra ama sürmediğim ender zamanlarda kaskatı kupkuru olmadı
orta seviyede kullanılabilinir bir ürün
fiyatı çok uygundu 4,99 tl mi neydi.
sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...