13 Temmuz 2012 Cuma

borghese nero magico oje CHINA GLAZE Let it Snow - Snow Globe Oje



Merhabalar
PELLİNİ in yapmı olduğu outletten aldığım ojelerimden biri daha
ilk ve tek BORGHESE ojem
açıkçası ilk defa gördüm  ve swatchına bayılıp hemen istedim.
çok çabuk kuruyor şişesi çok orjinal ve lüks ve ağır :)
bol simli bir siyah oje güzel sürülüyor yapısı ne sulu nede çok yoğun kimi china glazeler o kadar yoğunki sürünce zorlandım ama bu öyle değil 2 kat sürdüm ve üerine
chimna glaze let it snow tek kat uyguladım ve süpper bir görüntü oluştu.



bu yüzüğüme bayılıyorum.







facebooktan takip için PELLİNİ 


pelin hanımla direkt irtibat için pelinkaratop@hotmail.com

 gittigidiyor dükkanı için  www.gittigidiyor.com/PELLINI 




yeni aldığım bileziklerimm



2 yorum:

  1. süper duruyr aama sonra çıkarması çoK zor çıkıyor o simler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...