19 Temmuz 2012 Perşembe

china glaze love marilyn & china glaze watermelon rind


Merhabalar
PELLİNİNİN outletinden aldığım china glaze love marilyn kırmızı olan & china glaze watermelon rind  yeşil olan ojemle böyle bir manikür yaptım bilmem nasıl duruyor benim hoşuma gitti.
love marilyn tek başınada çok güzel bir oje ama akşamı bulmadan soyulmaya başlıyor.
alta bir baz üste top coat ancak öyle kullanılır diye düşünüyorum.
watermelon rind ise çok güzel bir yeşil tek başına 2 katta opak oluyor sulu kıvamda diğerine göre soyuma yapması uzun sürüyor.
kurumu hızları mükemmel diğer elinizi sürerken öbürleri kurumuş oluyor.
fırçaları güzel ve kullanışlı genel olarak gayet beğendiğim ojeler oldular

PELLİNİNİN GİTTİ GİDİYOR DÜKKANINDA BİR ÇOK OJEDE OUTLET DEVAM EDİYOR BİR GÖZ ATIN DERİM
SEVGİLER







facebooktan takip için PELLİNİ 


pelin hanımla direkt irtibat için pelinkaratop@hotmail.com

 gittigidiyor dükkanı için  www.gittigidiyor.com/PELLINI  

3 yorum:

  1. canım ben claire's mavi ojeyi merak ettim onu da uygulayıp paylaşırsan sevinirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onla ilgili değişik çalışmalar yapacağım çokk ürün birikti tanıtacak :)

      Sil
  2. tek kırmzıı çok tatlı duruyor yılbaşı konsepti gibi olmuş bu :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...