11 Eylül 2012 Salı

ALIŞVERİŞİM GELDİİİ...

BU ARA YAZAMIYORUM YAAAA
ALIYORUM DA ALIYORUM .
CALGON SERİSİNDEN BİR SÜRÜ MİNİ MİNİ LOSYON VE SPREYLER ALDIM
BENEFİTİN MİNİ ALLIĞINDAN ALDIM.
LİMOANGODA ÇOK GÜZEL İNDİRİMLER VAR BİR BAKIN DERİM
TONİ&GUY DİYE BİR MARKA GÖRDÜM ORDA SAÇ ÜRÜNLERİ KREM VE PARLAKLIK VEREN SPREYİNDEN ALDIM
LİMONGOBOX VE LİLA KUTUYA ( SONUNDA ) ÜYE OLDUM GELİYOLAR
PETAL FRESH ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİNİ ALDIM LİLA KUTU YANINA EKLEMİŞTE EKLEMİŞ BİDE DOĞUM GÜNÜM İDİ KUTLAMIŞLAR SAĞOLSUNLAR
ENSON BUGÜN LİMONGODA DAİRY FUN MARKASININ İNDİRİMİ VAR ÇOK CİCİ İNEKLİ MİNEKLİ AMBALAJLI LOSYONLAR BANYO TUZLARI PEELİNGLER VAR KAÇIRMAYIN Bİ BAKIN DERİM.
FLORMARDAN Bİ RMAİL ALDIM SİTESİNDEN ALIŞVERİŞ YAPAN HERKESE OJE 30TL YE MAKYAJ ÇANTASI 50 TLYE DE FAR PALETİ HEDİYE
ALALIM ALALIM AMA BİRİ BENİ DURDURSUNN. :))
ÖPTÜM SİZİ BEN DAHA NELER VAR BAKMAYA PIRRRR...

2 yorum:

  1. aldıklarını görmek isteriz :)

    bana da beklerim
    http://tugceninkaleminden.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...