30 Eylül 2012 Pazar

benefit benetint-posietint


big the 10 seti alınca ilk denediğim ürün benetint oldu.
su kıvamında hem yanak hemde dudakta kullanabileceğiniz bir ürün gül kokuyor ama gül suyu gibi değil gülü koklarsınız ya işte tam o koku parfüm olsa alabileceğim koku :) yanağımda sürmeye zorlandım tam dağıtamadım sanırım benim beceriksizliğim, ama dudağımda çok doğal bir kırmızılık verdi. kalıcılığı çok güzel elbette ama bana bu minicik boy bile uzun zaman gider alsam yine böyle mini boy alırım.


posietint çok doğal bir pembe bu ürüne dudak ve yanakta kullanılabiliniyor yapısı gördüğünüz gibi daha koyu kıvamda yanağa uygulandığında hemen dağıtmak gerekli bence çünkü leke leke oldu biraz beklediğimde ama hemen dağıttığımda çok doğal bir pembelik oluştu.allık varmı yokmu anlayamaz insan öyle diyelim bu ürünün bariz bir kokusu yok büyk boyunu almayı düşünmediğim bir ürün yinede ama mini olursa alırım çok sıkıntılıyım ne yapayım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...