29 Eylül 2012 Cumartesi

benefit the big 10 miniş minişler badgal rimel ve eye bright



uzun zamandır istediğim bir setti
benefitin mini boy ürünlerinden oluşuyor. ilk benefit ürünlerim :)
ve 1 allık fiyatına 10 ürün deneme imkanı sağlıyor açıkçası böle bir seti denemek ve ona göre büyük boyu alıp almamamak çok daha güzel evet bazı ürünler bir kaç kullanımlık ama ben ürünü gitti gidiyordan 89 tl ye aldım ve yanu-ında tam bo rimel ve aydınlatıcı göz kalemi birde üstüne ekstra lip gloss olunca gözlerimm bölee açıldı :) bir allık fiyatına 3 tam 10 numune ürün sahibi oldum kiii allıklar beni uzun süre idare eder keşke far allık aydınlatıcı tarzı ürünler mini olsa hem bitirir hemde yeni ürünlere geçme imkanımız olurdu her neyse
setin içinde şunlar var efendim
Dandelion ,Bella Bamba allık, Erase Paste No.2, Ooh La Lift , Stay Don't Stray far bazı, That Gal, Porefessional gözenek küçültücü, High Beam , Benetint ve Posietint  bulunuyor.



 
makyaj çantası hediye




 seti alana rimel ve göz kalemi hediye ekstra lip gloss





9 yorum:

  1. satıcı adını öğrenebilir miyim acaba:

    YanıtlaSil
  2. aa çok güzelmiş nereden aldın bunu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. ARKADAŞLAR SATICI GİTTİGİDİYORDA PUDRA777 DÜKKANINA SAHİP ARKADAŞTIR.

      Sil
  3. çok tatlı gözüküyor set ya :)acaba bu şekilde sephorada satılan seti var mıdır ? bende hiç kullanmadım benefit ama çok merak ettiğim markalardan..bakalım ne yorumlar yapacaksın merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yeni kullanaya başladım cnm sephorada varmı hiç bilmiyorum.
      gittigidiyordan alabilirisn istersen denemek için gayet ideal

      Sil
  4. canım çok cici görünüyorlar setin fiyatı nedir?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...