30 Eylül 2012 Pazar

biten ürünler


enlıven duş jeli 5 tle gratisten almıştım hafifhoş bir kokusu vardı epeyde büyüktü fiyatının hakkını verdi ama daha almam
watsons çilekli body scrub güzel bir üründü 7.5 tl idi sanırım güzel kokuyordu tekrar alabilirim ama diğer aromasından ben bir ürünü devamlı kullanmayı sevmiyorum.
watsons diş macunu orta memnun kaldım.beyazlama sağlamadı pek fazla  bir daha almam tam bitirmeden çöpe gitti zaten




johonsons baby bd time şampuan bunu bebiş için almıştım ama bi kısmınıda ben kullandım bed time serisine bayılıyorum kokusu muhteşem gerçekten insana bir rahatlık veriyor tekrar bir set alındı devamlı alacağım enderr ürünlerden
oriflame pop glam body lotion vanilya kokulu klasik avon body losyon çok çok şudur budur diyeceğim özelliği yoktu. formülü güzeldi bitti zate yeniden alma olayı olamaz katalogda yok

2 yorum:

  1. tatlım avon yazmışsın oriflame yazıyor ambalajda.Düzelt olur mu :*

    Bed time şampuanı cok merak ettim :) Elimdeki dalin bitsin ona bakıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol cnm evet ya öyle yazmışım :) düzelttim. bedtimeyi muhakkak dene diyorum

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...