28 Eylül 2012 Cuma

ilk lila kutum ilk siparişim

 
 
 
 
ilk lila kutum ve ilk siparişim
petal freshin numune şampuanını kullanmış ve çok beğenmiştim
lila kutuda 39i90 a hem şampuan yanında saç kremi hediyesi olunca hemen sipariş verdim arada aylık lila kutuyada artık kayıt oldum sonunda :)
 
 

 
kutunu kapağında çok hoş bir söz

 
 
 
bir kutuyu açıyorsunz alttan bu kutu çıkıyor güzelce kağıda sarılmış halde ürünler
ve ben numune olarak ne zaandır denemek istediğim kuru maskeyi istedim yanına ruj ve yine denemek sedğim selülit kremi konmuş mutlu oldummm
 




siparişi verdiğim zaman doğum günümdü hem mail yolladılar hemde bu minik kartı yollamışlar.
hatrlanmak çok güzel yahu minicik şeyler insanı ne kadar mutlu edebiliyor
lila kutu işinin hakkını veriyor





çok teşekkürler lila kutu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...