28 Eylül 2012 Cuma

Kleancolor Chunky Holo Scarlet oje

yine pellininin outletinden almış olduğum bir kleancolor holo serisinden bir ojemiz
alta rapsodi siyah üte 2 kat holo scarlet ve en üste cila sürdüm



oje zor kuruması ve ağır kokusu dışında süper
elimdeki tüm kleancolorlar böyle ben katlanıyorum çünkü şu görüntü :)))))


renk geçişlerini rahatlıkla görebiliyorsunuz



kısaca ben bayılarak ve nefes almadan sürmeye çalışarak sonrasında ellerimi hiçbiryere sürmeden öööööleeeceeeeeee bekleyerekk  kullanıyorum . sabrı olan ve akar kokar tok tutar diyen buyursun alsın :)) görüntü süper ...




2 yorum:

  1. bende de var bu oje görüntü süper evet ama koku fena bir de çok zor kuruyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm yaa ama katlanılmaya değer

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...