28 Eylül 2012 Cuma

kleancolor holo black oje

merhaba arkadaşlar en sonunda geri gelebildimmmm
hem yazmayı hem sizleri çok özledim.
ama elimde olmayan sebeplerden dolayı ayrı kaldık
nyse artık buralardayım
bu ön gösterim olsun bakalımm
pelliniden çok güzel bir fiyata edinmiştim.
gittigidiyorda halen PELLİNİ dükkanıyla satış yapmakta kendisi bir bakın diyoru ve bu oje ile ilgili şunları diyorumm
siyah astar kat üzerine sürdüğünüzde aşağıda görmüş olduğunuz muhteşem renge bürünüyor tek kendini uyguladığımda pekde güzel sonuç almadım yani illa bir ojenin üzerine özelliklede siyahın üzerine çok güzel durduğunu düşünüyorum
1 kat siyah ojenin üzerine 2 kat uyguladım
çok zor kuruyor ve çok ağır bir kokusu var sürerken kafayı buluyorum nerdeyse
onun haricinde bir sıkıntısı yok zo ama bu görüntüye değer diyorsanız tavsiye ederim
sevgiler






3 yorum:

  1. pellin_35

    ayol nerelerdesin sennn özlettinn bu arada ojen çok güzel olmuşş ii günlerde kullan cnm benimmm

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...