29 Eylül 2012 Cumartesi

limangobox

 
ilk limangoboxum 19.90 tl ve yanında 3 kargo bedava olarak aldım.
bir bedava kargo bu kutuyu yollarken kullanılıyor diğerleride 30 gün içinde alışverişinizde kullanabiliniyor. 2 kargo bedava olunca alışverişte yaptım ama biri iptal oldu toni &guy ürünleri temin edemediler. ve şuan alışveriş çekine çevrildi param ona sinir oldum ama bidahaki limangoboxta kullanmayı düşünüyorum o nedene çokta kızmadım.
böyle pembe bir kutu geliyor



içinden turuncu pelür kağıtta ürünler




mario badescu, loccitane, argan, femfresh ,naturl beauty arad ilk kez deneyeceğim markalar

özellikle mario badescuyu mrk ediyorum
ama mario ürünleri çok küçük cild ürünlerinin küçük olmasını anlıyorum 10 ml ama body losyon 10 ml çok az ancak serçe parmağıma sürer size neler deneyimlediğimi anlatırım artık :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...