29 Eylül 2012 Cumartesi

petal fresh organik şampuan ve saç bakım kremi

 
 
Numunesini kullanıp memnun kalınca lila kutuda şamuan alana saç kremi bedava ikisi 39.90 tl oluca hemen sipariş verdim.
Arı Grup tarafınan A.B.D den ithal ediliyor ürünler.
peal fresh ürüneri insan sağlığına zararlı ftalat maddesi içermeyen ambalajlarda imiş.
4 çeşit var
 
limon otu : arındırıcı, yağlı saçlar içinsaç dökülmesine etkili
 
lavanta : besleyici nemlendirici onarıcı , kuru-kırılgan hasas saçlar için saç dökülmesine etkili
 
biberiye : hacim verici besleyici , tüm saçlar için saç dökülmesine etkili
 
çay ağacı benim aldığım : saç ve saç derisi onarıcı besleyici tüm saçlar için saç dökülmesine etkili
 
sulfat paraben içermiyor organik sertifikalı ürün
 
 
 
ürün keskin sayılabilecek nanelimsi oktalips kokusu gibibir koku veriyor çok köpürmüyor ama saçı gıcır gıcır yapacak kadar temizliyor ama köpürmemesi açısından elim hep çok ürüne gidiyor alışkanlık :) bir süredir saçlarım epey dökülüyordu. şuan bir nebze azaldı 1 haftadır düzenli kullanıyorum. organik olması açısından içim daha rahat ama saç kremi kullanmadığım zaman saçlarım çok zor taranıyor birbirine karışıyor bu şampuan tek başına saçımı yumuşak yapmıyor kremi ile kullandığımda tamda istediğim gibi yumuşamıyor elbette bir yumuşama oluyor ama benim beklentimi tam karşılayacak şekilde olmadı diyebilirim. onun haricinde şuan memnunum ve bir dahaki alışımda lavantayı alacağım.
 
 

3 yorum:

  1. Ben de şu sıra sülfatsız bir şampuan arayışı içindeyim ancak kokusu keskinse ve saçın açılması zorsa başka bir şeye bakmam gerekebilir :( Son görüşleriniz nedir acaba ürünle ilgili?

    YanıtlaSil
  2. merhaba ürünü bitirdim ve raene ait ballı şampuan aldım liladan,
    koku keskin naneli ama göreceli ben rahatsız çokta olmadım.
    süper yumuşatmıyor kesinlikle , serinin kremini kullansamda saçımı spreyleyip öyle açıyorum zorlanmasın diye.
    saçım boyalı yanlız bunlar bendeki etkiler ama temizlemesi dökülmeyi azatmasıiyi etkilerdi yanlız doa ürünlerinden beri çok daha iyi oldu saçlarım gerçekten , hindistan cevizi yağı
    ve saç uzatıcı yağ karışımı kullanıyorum dökülmeler çok daha azaldı ve yumuşak saçlarım ve parlak, petal fresh lavantalıyı almayı sonra düşünebilirim ama bu aromalıdan almam artık

    YanıtlaSil
  3. Cevabınız için çok teşekkür ederim. Benim de saçlarım boyalı yumuşatacak bir şampuan istiyorum o yüzden, düğüm olup kalıyorlar yoksa şampuandan sonra. Doa ürünlerine bakayım o zaman ben, sağolun :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...