1 Ekim 2012 Pazartesi

benefit dandelion - bella amba allıklar



 
 
benefit bella bamba allık altın pırıltılı koyu pembe bir allık benim tenim oldukça beyaz olduğundan az miktar kullanmam bile yettiğinden bu deneme boylar beni bayağı idare edecek gibi görünüyor.
gerçi keşke tüm ürünler böyle mini mini olsa hem çok şirin oluyor hemde bitirme olanağımız olurdu.
 
dandelion ise buyday ve esmer tenli arkadaşlarda görülmeyecek kadar açık toz pembe renk ben bile 2-3 kez geçtiysem üzerinden herkese uymaz belki bir aydınlık filan verir ama allık olarak beyaz tenlilere uygun diyebilirim hatta derim.bariz pırıltısı yok.
 
genel  olarak memnun kaldım ama büyük boyları benim için çok pahalı ve bitiremeyeceğimide biliyorum o nedenle almam yine deneme boy ürünlerden oluşan bir set daha alacağım. ama seti bulamasam alacağım renk bella bamba olurdu.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...