14 Ekim 2012 Pazar

benefit eraste paste, oh la la lift, that gal, pore profesyonel

http://profil.gittigidiyor.com/pudra777 benefit ürünlerini aldığım dükkana linkten ulaşabilirisiniz

kızlar merhaba bu ürünlerin hepsini aynı anda tanıtmak uygulamak istedim hem aradaki farkı görün hemde etkisini görün diye akşam bayağı uyraştım ama umarım işinize yarar :) oh la la liftin etkisini göstermek biraz zor ama umarım gösterebilmişimdir.

 
göz kremi sürülmüş herhangi bir kapatıcı vs. uygulanmamış sevgili morluklarım ve ben :)
 
 

benefit pore profesyonel gözenek küçültücü süper süper bir ürün benim bütün gözeneklerimi görünmez hale getirdi kapadı küçültücü etkisini görmek için zaman gerekir diye düşünüyorum.
büyük boyunu alacağım.

oh la la lift morluk kapamada ben bir etkisini göremedim ama sürülünce bir aydınlık bir hoşluk katıyor gözlere yorgunluk siliniyor gibi. ama büyük boyunu alacağım bir ürün değil benim morluk sorunum var ve yeterli değil

that gal çok hoş kokuyor baz kullanmadığım için bir yorumda bulunamayacağım. aydınlatıcı olarakta kullanılıyormuş.

eraste paste benim morluklarım yeterli geldi ancak sabitlemek gerek çizgilerime doluyor yoksa
resimli olarak sizin için bir gözüme oh lla lift bir gözüme eraste paste uyguladım buyrun bakalım



üstte soldaki that gal makyaj bazı, sağdaki benefit pore profesyonel gözenek küçültücü
alt soldaki oh la la lift göz altı aydınlatıcı sağdaki eraste paste göz altı kapatıcısı 2 nolu



solda eraste paste sağda oh la la lift var farkı görüyorsunuzdur.başka herhangi bir ürün yok pudra, sabitleyici gibi !!!
sonuçta eraste paste kullanmaya karar verdim.
sevgiler




4 yorum:

  1. yerim senin mavis gozlerini *.*

    YanıtlaSil
  2. sizinle iletişime geçmeliyim nasıl? :)

    yasmin

    YanıtlaSil
  3. satıcı bulunamıyor ya.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...